sobota 30. července 2011

Old House

Tyto fotky jsou pořízené ze starýho domu ve ,kterém žil můj prastrýc...jelikož dům prodáváme tak jsem se v něm byla naposled podívat a hlavně něco vyfotit ,protože mě fascinuje jak je tam vše staré(dům byl postaven v roce 1935) a hlavně prazdné a vyklizené...jinak můžete aji mrknout na můj outfit ...a pozdějc sem přidám i fotku z dalšího mého pokladu,který sem tam našla prozradím,že je to kabelka ,ale vůbec nevím pokom...nejspíš nějaká prababička,ale o tom až někdy příště ...
sako-po mamce,tílko-moje tvorba,kalhoty-Od babičky,boty-vietnamský obchod :)
klobouk-Tally Weijl

2 komentáře:

  1. Som taká rada že máš blog!! :) Som tvoj prvý sledovateľ a dúfam že nie posledný :) Keby si chcela s niečím ohľadom blogspotu poradiť, ozvi sa (aj keď ja som v tom hrozný antitalent:D).

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. děkujů:) určo na tvůj blog mrknu :)

    OdpovědětVymazat