neděle 28. srpna 2011

Day and Night with my best friends :) :*

V Pátek sme se Míšou rozhodli,že si zajdem do místní restaurace na večeři ..:) šel s náma i její bratr Dominik ..nojo docela sme si všichni pochutnali,zasmáli a zatrapasili :D nojo jak jinak ..:Dpo tom následovala procházka a já takovej ten "otravnej maniak" vytáhla foťák a už to začalo :)jak sme došli z5 tak nás napadlo.že se zastavíme pro jednoho kamoše Ondru,aby sme dolnili tu naši Legendární čtyřku :D..no a večer mohl začít navrhla jsem přespání u nás na chatě,kterou máme pod domem.. takže pohodička všichni souhlasili..a my sme mohli lítat po vesnici :D nakopili sme něco málo jako brambůrky a Sprite :D a kolem 23:00 sme šli na chatu - no nebudu vykládat co se všechno dělo samozdřejmě,že se všechno kazila svou opatrností ,protože..přece jenom chci nechat rodinu vyspat :D..no za tá já sem nespala :D absolutně vůbec dali sme si nostopku samozdřejmě,že Míša už to pákla kolem půl 2 :D,ale my tři sme to tam nějak přežívali díky Energit bombonům,kterých sme snědli tolik,že námn ponich bylo moc dobře :D byli Ondry a když nám říkal,že jsou asi prošlí tak sme mu nevěřili a jak už jich měli v sobě kolem 15 :D tak mě napadlo si přečíst rok spotřeby :D,který se jevil okolo roku 2005 :D :D takže bombonky byli silné :D já vím zajímají vás moje příběhy,ale co :D...no tady přídívám pár fotek a  za chvilku tu budou outfity..zatím :)
:*

Domča :D:)..nojo tohle malý tintítko je nějako jako můj mladší brácha :D.. mám te ráda :)

a Miša:) :*

outfit-boty-ccc,šortky-Takko,mini šaty-second hand,pásek-Takko,kabelka-mamka :)

no nějak takle to vypadalo když byla Míša ještě vzhůru a chtěla spát :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat