pondělí 1. srpna 2011

Jsinej.cz :)

Už hodně dlouhou dobu trávím čas na jsinej.cz ,což je web na kterém dívky soutěží o nejlepší outfit týdne...Můžou se tam vyhrát i různé ceny jako například poukazy na různé věci jako oblěčení nebo slevy a na různé věci (čaje) :)...měla jsem už tu možnost něco vyhrát a byla sem příjemě překvapená když mi přišla dárková karta do H&M na které sem měla 200,- Kč,už sem si za ni aji nakoupila a všechno bylo bez problémů a klidně si na tu kartu můžu i dobíjet svoje peníze :) takže super...no tady přidávám fotku svoji  na které tam jsem  ,kde by ste mi mohli zahlasovat :) prosím:) ...a také fotky tří podle mě nejlepších outfitů :)
outfitč.9 :)

1.xpavj46-boulevarddeprague.blogspot.com..totálně zbožňuju tvůj blog :)
2.  theannettevogue-theannettevogue.blogspot.com

3.eva.chtw-evasblackbuttons.blogspot.com

Žádné komentáře:

Okomentovat