sobota 13. srpna 2011

Korálky?

Ahoj sem tady z dalším článkem :) a je opět o mých výrobcí v poslední době se mě nic nechtělo dělat jen se válet u telky tak proč se tam budu válet jen tak,žejo tak sem si vzala krabičku s korálkama nit nějaký ten drátek a už sem navlíkala :) nějak mě to chytlo a určo budu kmbinovat k outfitům ..můj jediný problém je,že nevím kde ty oufitty fotit,protože když sem na dvoře tak sousedi mají velkou podívanou :D..ale něco vymyslím takže by tady zítra mělo něco být,ale nemůžu nic slibovat,protože poslední dobou sem tak líná,že už ani to šití mě nebaví,ale ono zase začne :)výrobky jsou hodně amatérské takže se nedivte :),ale doufám,že nesklamu a zejtra něco vyjde už toho mám hodně namyšlenýho,ale onno jak chci něco začít fotit tak do toho vždycky něco vleze ...no co ještě dneska hodím něco něco o hudbě,seriálech atd..aby to nebylo jen o fashion :) jinak k výrobkům pokusím se je zapojit do outfitů přece jenom na člověku vypadají jinak :)


tohle navlíkání dalo zabrat 2 dny práce :)

5 minutová práce :D

tenhle je udělaný hodně na rychlo a ještě musím k němu dotvořit naušnice :)

1 komentář: