úterý 23. srpna 2011

Little Sailor


boty-FF,kalhoty-od babičky,pásek-po mamce,brýle-po babičce,tílko-second hand
pouzdro-Globus :D,vějíř-vlastní výroba
 Už hodně dlouhou domu se mi líbí Námořnická styl a musím říct,že v mé skříni se najde hodně kousků mu podobnému nebo alespoň něco s jeho tématikou ...hodně se v námořnickém stylu objevují pruhy a to modro bílé ...velmi se mi líbí tento styl,ale nejlepší je když je doplněný o nějakou sytou barvu samozdřejmě bez potisku ...přijde mi,že to dodává velmi hezký kontrast a člověka to rozzáří já sem zvolila rudě červenou ...vím,že někoumu může příjít tak podprsenka laciná,ale mě  se líbí...:)jinak tady je pár vybraných kousků z polyvore.com co se mi líbíLittle Sailor


H m dress
£15 - hm.com

Striped long sleeve shirt
$72 - topshop.com

H M oversized sweater
£15 - hm.com

Rag Bone striped shirt
$150 - rag-bone.com

Lipsy striped shirt
lipsy.co.uk

Wet Seal striped shirt
$23 - wetseal.com

Top
kohls.com

Oasis striped shirt
£10 - oasis-stores.com

Mini skirt
$20 - witchery.com.au

Oasis super skinny jeans
£45 - oasis-stores.com

High heels
140 AUD - sirenshoes.com.au

Shoulder strap bag
£20 - debenhams.com

Celine clutch
€2.400 - colette.fr

Zoe Morgan silver necklace
$239 - superette.co.nz

2 komentáře:

  1. DOKONALÁ !! Musím povedať že to je jeden z tvojich naj outfitov :) Úplne si ma uchvátila... :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. vykukující podprsenka z trika/tílka je letošním trendem :) skvělé! :)

    OdpovědětVymazat