sobota 20. srpna 2011

Normal Day :)

Dneska byl docela v klidu den ..měla jsem jít k Míši na takovou akci,ale jaksi sem chtěla být u vyrábění nového baráčku pro toho našeho mazla :P jasně,že se jedná o Bena :) nevím docela jsem pohoda den ..venku sluníčko,oběd a večeře se nestli v grilovacím stylu joo sice sem pár hodin z toho zabila koukáním na televizi a čmáráním nějakých těch návrhů ..možná sem dám foto nějakých těch mým novějších výtvorů ..nojo už bych se měla házet do kreslící formy,protože půl rok uteče jak voda a potom hurá talentovky na střední školu..jinak chci jít na textilní v oboru oděvní návrhář tak snad to vyjde je to takový sen o děctví,který sem převzlala po mamce,jelikož jí se nesplnil..zítra je neděle a prej,že se v neděli nic nedělá ..no to,ale bohužel jaksi u nás neplatí takže se asi vrhnu na třídění skříně,rovnání oblečení atd...a řeknu vám málo toho není :/ :D,ale musím to udělat,protože jsou tam zbytečné věci a mamka jak vidí tolik věcí už nechce přispívat na další :( nojo už se docela těším až mi bude 15 a budu si moct něco vydělat sama..můj problém je,že to utratím za oblečení :D...jo já vím baví vás tady ty keci,ale co já ráda píšu :D:)né já vás nebudu tady otravovat a koukněte na fotky je to tady zmixované sem tam něco...:)..no nic já pádím jestli bude čas zítra něco dodám :) dobrou :)


Nová ELLE mmm ani sem jinějak nestihla přečíst jen tak prolistovat,ale zdá se být svělá jako vždy
dárek? super líbí se mi,ale přístí ELLE si nenechám ujít budou tam ůžasné tašky kdyžtak je pak vyfotim:)
a oblálka? no Cameron je a vždycky byla krásná tín nic nezkazili :)

taková hodně špatná fotka bylo to strašně na rychlo a mám hodně divné vlasy :(
ale co -boty-Dechimann,kalhoty-sestřenice,tílko-mamčino,pásek-second hand,kabelka-mamka:)


Žádné komentáře:

Okomentovat