úterý 9. srpna 2011

Old Photo...

Ahoj dneska se hlásím s menším zpožděním,jelikož sem byla dneska trochu mimo a ani jednou nezavítala na půdu ani nevím proč,ale kolem 7 večer sem musela jít ven,provětrat hlavu,protože to bylo doma hrozný bejt zavřená celej den a buď spát nebo koukat na telku už mi z toho bolela hlava no,ale jak sem došla domů tak mi volala kamoška Kája,že se stavíme pro Míšu o,které sem už psala a že něco podniknem nakonec sme zkončili u Míši no došla sem před chviličkou a uplně sem zapoměla na to,že musím napsat nějakej článek,ale jelikož nemám nic připraveného tak budu ždímat ze starších věcí ...takže doufám,že mi to prominete :) zejtra to doufám napravím...no nic tak já povalím za chvilku spát takže se mějte a dobrou  :)
outfit -zadarmo :) :D,ale je starší a moc ke mě nějak nepasuje no co nevadí ždímám no -boty-po babičce
,šedé tílko-po tetě,žluté tílko-po mamce,květovaná blůza-po babičce,kabelka-po mamce,
hodinky-od tety-dostala sem je na narozky když mi bylo 6 :) a pásek -byl k tričku z vitnamského obchodu...

sako-FF,tílko-Teranova,bledě modré tílko,boty-vietnamský obchod

taková neupravená a starší :)myslím ,ža outfir komentovat ani nemusím bylo to jen jednoduché
na domácí nočení nebo venek :),ale jinak fotka pro ůsměv :)

Žádné komentáře:

Okomentovat