čtvrtek 11. srpna 2011

Peach passion :) :*

Ahoj moc se omluvám,že sem na blog  poslední dobou kašlala,ale jaksi mi nejel net takže musela bejt menší pauza,ale sem co sem zase tady a dneska to bylo,je a bude celé o broskvích :) ..nedávno taťka odněkud dovezl celou bedýnku broskví na zavařování a tak se do toho mamka s babičkou pustili a mě dali na samozdřejmě taky něco na práci takže ji mám brosví docela plnej krk,ale co jednou za čas si je dopřát můžu,protože se u nás neoběvují tak často..no,ale o to nejde pár broskví  zbylo a já sem uviděla na lince jak mám mamka nějaký bloček s receptama na zavařování a u každého bylo i něco co se dá z té dané věci ještě udělat nějaký sladký dezert nebo tak ...a mě se zrovna zalíbil ten s těma broskvama není to vůbec těžké spíš naopak surovin tam moc není jsou to spíš klasické suroviny,které naleznete doma ..no co přídávám pár fotek výtvoru a recept :)...tak mlsejte :)
potřebujeme:300g broskví,300g bílého jogurtu,ale já zvolila i zak.smetanu,protože sem víc jogurtu neměla,
med,vanilkový cukr,mátu,ale co poradím ,že to bývá málo sladké takže tam dát více cukru popřípadě medu
,ale to je věc chuti :)

postup:)


výsledek:sice se nepodobá obrázku a to,protože sem tam dala šlehačku místo krájenách broskví :)


moje maličkost :)


Žádné komentáře:

Okomentovat