čtvrtek 18. srpna 2011

Shiny World :)

Ahoj dneska sem měla docela né moc dobrej den kolem 17.hodiny sme přijeli z nákupů a já,že si udělám sýrovou omáčku s nudlemi..noo samozdřejmě na moje štěstí vařím(vře mi to) a najednou někdo zazvoní kouknu z okna a zjistím,že je to pro babičku,která je až dole kdesi na zahradě do toho Taťkovi zazvoní mobil (nezapomeňte na bublání hrnce)..no jo oevírám okno a na mě vybafne VOSA nebo VČELA já se v tom nevyznám :D no a samo.že mě štípla a do pravé ruky takže sem musela letět za mamkou a babičkou abych zjistila..jestli návštěva spokojeně k babičce došla (ezitím sem musela vypnout hrnce aby sme nezhořeli )a zase sem musela utíkat na horu,protože ruka bolela a natíkala :D ..no vidíte moc vydařený den..na večer sem potkala u našeho baráku Míšu a ta mi oznámila,že se stalo něco s mojí hodně dobrou kamarádkou a,že je v nemocnici :( takže ještě lepší ..pak mi babička oznámila,že sem stím focení a oblíkání  jak maniak :DD ano docela pravda :D,ale co vás tady zatěžuju se svýma probléma sem strašná kecalka :D jdeme k focení .čera sem si hodně namýšlela nějaké outfity ..atak jsem jich pár vyfotila ..fotila to samospoušť takže mám hodně nepodařané obličeje..nebo je kdyxž se to zdá být v poho tak je to rozmazaný :D no jo foťák už stárne,ale co mě docela překvapilo,že už nafotil něco přes 70 000 fotek možná míň nebo víc,ale tahle paměťovka mi hlásí 50 tisíc a paměťovky u nás někde existují 3 :)..no nic nebudu tady fůrt vykládat tady jsou 2 hodně podobné outfity :)
sako-po mamce,tílko-Bershka,kabelka-po mamce,kalhoty-po setřenici(upravené),boty-vietnam..

vše stejné krom tílka,které je z Reservedu..je to takové "rybí"..hodně lidí mi říkalo z legrace makrela
když sem to tílko měla :D,ale je zajímavé,alemoc ho ven nevytahuju :)

Žádné komentáře:

Okomentovat