neděle 11. září 2011

Old things!

Takže přidávám oufity,které jsem slibovala ..každý z ouftfitů je obohacen o jednu novou věc z babičičiného šatníku..tentokrát je to ta druhá babička než ta o,které tu píšu furt..byli jsme totiž dneska u ní na hodech ..vždycky nás pozve na oběd což je užasný hovězí vývar a jako hlavní řízky s bramborovým salátem no a jako dokrm :D cukroví to ona pěče na každej významnej svátek :D MŇAM..sice mi nebylo zrovna dobře,ale u ní to jaksi přešlo a pustila sem se do těch koláčků :D..noco outfity jsou docela retro hodně se mi líbí ty věci co mi dala hlavně ten stříbrný blejzr a hnědá košile..však koukněte dolů :)...no nic já půjdu spát zítra zase škola :( né,že by se mi tam nějak chtělo noco každej si to musí vytrpět tak se mějte ..:)
blejzr-ten když mi ukázala tak jsem se hned rozzářila štestím je užaný má dlouhé rukávy takže vhodný
i do chladnějšího prostředí...ještě k němu našiju nějaký knoflíka bude to dokonalé :)

košile-neuvěřitelně se mi líbí vázání u krku :) a navíc jsem zjistila,že je z Anglie :)

halenka-líbí se mi nařasené rukávy a vzor prostě bomba:)

a tdy příprava na podzim :) mám pocit,že jsem ten kábatek na babičce viděla a na fotce
kde má v kočárku mamku :D

Žádné komentáře:

Okomentovat