neděle 2. října 2011

My DIY Bags!

Ahoj jsem tady po dlouhé době s nějakým postem a hlavní důvod k tomu byl,že jsem v poslední době měla nějak hodně nápadů na tvoření :)) a taky jsem byla nemocná takže jsem se nudila a tvořila a tvořila :)zaměřeno bylo hodně na tašky,psaníčka a sukně už i teď mám několik nápadů na sukně samozdřejmě ladivě k těm kabelkám...jinak co nového v poslední době? absolutně nic myslím,že v této době se toho ani moc neořihodí ..už jen vyčkávám až bude trochu chladnějc a zajedu na velké zimní nákupy...jojo na zimu toho je potřeba hodně a,že se blíží mmm už se nemůžu dočkat..no nic tady zkoukněte moje výrobky :)
1.tohle malé psaníčko..bylo inspirováno peněženkou..chtěla jsem nějakou tak jsem si řekla,že by to mohlo jít,ale
na peněženku je to pro mě docela velké tak uvidíme jak se to bude dát použít :)

vnitřní kapsičky

2.psaníčko..docela se mi nepovedlo přesně tak jak bych chtěla,protože to byl 1.pokus a byl
rychlo-myšlenkový ,ale na focení se dá použít..uvidíte v příštím postu..

vnitřek :)

a tady je moje indiánská taška :) velmi se líbí tenhle indiánský styl ..tak proč né?,ale moc se mi nepovedlo to zapínání
budu ho muset ještě nějak pořešit ..

1 komentář: