neděle 16. října 2011

News!

Tak jsem se rozhodla,že když skoro nic nepřidávám a nechce se mi fůrt fotit outfity..tak vám aspoň napíšu co je nového...minulou Neděli jsem vyhrála další kartičku do HM na Jsinej.cz ...takže to vidím s mamkou na brzké podzimní/zimní nákupy směr Brno :)..jinak jsme byli nakupovat ještě v tady blízkém městečku a obletěli jsme naše oblíbené second handy ..koupila jsem si krásný kabátek z Orsay a růžový svetr z HM ..no a to se u mě růžová moc často nevidí :) určo se pokusím dodat foto ..a možná ještě dnes příjdu s outfitem...jinak se nic moc nového neodehrálo je ten samí stereotyp škola-chvilka doma-spánek..a takhle to je celý týden krom víkendů a uterý kdy jsem ve škole do půl 6,protože chodím do výtvarky..kde se připravuji na talentovky ..mimochodem chci jít na textilní školu v oboru oděvní návrhářství..tak snad mi to vyjde :)...no přidávám takový mix fotek a stále probíhá soutěž na otto-shop.cz ...prosím podpořte TADY!mojí maminku 5 hvězdičkami...moc Děkuju :)

moje maličkost ;)


další z mých návrhů :)

4 komentáře:

  1. Ahoj, taky se připravuju na talentovky na oděvku, chodím na výtvarku, je mi 14... přesně jako ty :) pujdeš do brna???? jako na tu školu???

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) a jojo do Brna :) a jestli chceš můžeš mi dát nějakej kontakt ..jesli se tam třeba uvidíme tak ať se známe ;)

    OdpovědětVymazat
  3. to je škoda já jdu do holešovic, do brna je to pro mě moc daleko :) jinak přeju hodně štěstí k talentovkám!

    OdpovědětVymazat