neděle 20. listopadu 2011

Brouk v Hlavě

Dneska jsme s mamkou a babičkou byli na takovém menším divadelním představením tady u nás na vesnici...je to jednou za pár let co se totu uskuteční tak proč se jít nepodívat co jinak chcete dělat s Nedělním odpoledne :) hra se jmenovala Brouk v hlavě odehrávalo se to v nějaké starší době a přišlo mi to chvilkama docela humorné,ale některýma chvilka mě přišlo,že to nebylo pro děti ...,ale i tak co se mi tom líbilo nejvíc byli ty retro kulisy a některé doplňky co měli herci ..ostatně popíšu vám to k fotkám..jinak tu ještě házím outfit co jsem tam měla ...tak já půjdu spát ..Tak se mějte :) jo abych nezapoměla Omlouvám se za moje chyby v textech a taky rozmazané fotky :)




svetry-second hand(H&M,Lindex)
kabát-outlet
kalhoty-H&M
boty-New Yorker
pásek-New Yorker
náhrdelník-DIY
ponožky-maminka



2 komentáře: