sobota 12. listopadu 2011

Dance Films...

Jsem zase tu s jedním outfitem a nějakým tým nudným kecáním co nikdo nečte,ale co ...už podle názvu vám musí být jasné o čem se tu dneska budeme bavit "Dance Films" -taneční filmy...na jeden jsem se zrovna před chviličkou dodívala a byl to zrovna Honey2 film můžu doporučit..je to sice klasický styl co najdete u filmů podobného tyou,ale líbil se mi...jinak celkově k těmto filmům? tenhle žánr paří mezi mé nejoblbenějčí co se týče filmů ..tanec je pro něco jako vyjadřování sebe samotnou a vyjádření jak cítím danou hudbu..líbí se mi jak si míchat různé styly apod...jinak co bych z těchto filmů doporučila nebo je aspoň viděla jsou..Let´s dance(1,2,3),Street dance,Honey(1,2),Dokaž to!,Hříšní tanec(1,2)...určitě jich je víc,ale bohužel jaksi na nemůžu přijít..takže vás poprosím jestli známe nějaký taneční film a mohli by ste jej doporučit připiště do komentářů budu moc ráda :)....no a k outfitu nemám němu moc co říct ladila jsem do karamelově hnědé a kuriozitkou jsou maminčiny ponožky :):D...No nic užívejte víkend ..zítra jsem tu snad zase :)




Žádné komentáře:

Okomentovat