neděle 6. listopadu 2011

New in!

Jak jsem vám v minulých postech psala,že se u mě blíží nákupy V Brně tak se tak stalo..a já se vám pochlubím co jsem si přivezla :) není toho nějak moc,ale i tak :)myslím,že můžež jít rovnou k věci ..jinak dneska vás čekajá asi tam doufám tři posty abych nahradila co tu ztrácím za týden ..doufám,že aspoň o víkendech to budu moct nahrazovat ;)..tak tady jsou fotky s popiskama ..a já zatím jdu za chviličku outfit příspěvek :)
Botky jsou z New Yorkeru sice tady u nás je moc nepoužiju,protože tu máme všechno do kopečka a
cesty,že se na nich chodí špatně i v teniskách,ale i tak jsou úžasné !


dlouho jsem takovouhle sháněla je taky z New Yokeru


Kalhoty příjdou mi do žekejského stylu :) jsou strašně moc pohodlné mohla bych je nosit pořád
a jsou z H&M

laky sice nejsou značkové,ale nemůžu si zatím na ně nějak stěžovat rychle schnou :)

3 komentáře:

  1. http://www.nehtysnu.cz/shopping/eshop/27-1-Razitka-na-nehty mrkni na tohle,sou tam ty laky na nehty co máš...a sou to laky na razítka na nehty

    OdpovědětVymazat