neděle 27. listopadu 2011

Where is the love?

Zrovna tu tak sedím a poslouchám písničku Where is the love? od Black Eyed Peas ...je v ní spíš více rapu,ale i tak se mi líbí a hlavně ten text :) no a jdeme k novinkám byla jsem o5 s kámoškou Týnkou navštívit second hand a objevila jsem dva svetry mezi,kterýma jsem se musela rozhodovat první byl takové písečně hnědé a byl od Ralpha Laurena byl moc jemný,ale u mě vyhrál ten co můžete vidět v outfitu ten je H&M a nejvíc se mi na něm líbí ten nápis :D doplnila jsem o ryflové legíny,dalším svetrem a botky z New Yorkeru ..je to klasické,ale maximálně pohodlné vidím to na zítřek do školy ;)...jo a taky chystám udělat nějaké recenze na různé přípravky jak vlasové tak líčidla ..tak já zase půjdu ..Zatím :)




4 komentáře:

  1. Oblékáš se tedy krásně a ten svetřík ti jen mohu závidět :) Škoda, že jsem ho už nestihla a již se tak prakticky nikde nedá koupit. Snad jen na nějakých online eshop second handech kde to bude prodávat nějaká slečna jako ty a budu si ho moci také pořídit :)

    OdpovědětVymazat