sobota 14. ledna 2012

DIY clutch!

Jsem opět tu a to s takovým outfitovým i DIY postem :)..než začnu chtěla bych se pochlubit tím,že jsem přijatá na školu SOU tradičních řemesel v Brně(design interieru) což jsem hodně šťastná a víc z toho,že jsem byla na 7.-8. místě z 22. :) což se mi zdá docela dobré ..a omlouvám se opět za nedostatek postu tenhle týden byl pro mě vážně strašný měla jsem dohromady několik písemek k tomu dopisování sešitů a mezi tím ještě dvoje talentovky uff..jsem docela ráda,že už je víkend ...jdeme k outfitu dnes je to taková klasika bílá košile v džínech a ní modrý kardigan je to klasické a základní co by jsme ve skříni měli mít...no a psaníčko,které jsem si šila sama dalo mi docela práce,ale ještě není uplně hotové musím k němu přišít zip :)
ano já vím ponožky se sněhulákem :) jsou maximálně pohodlné a protizkluzové :)


 
No nic já půjdu ..Uživejte zbytek víkendu :)

4 komentáře: