čtvrtek 26. ledna 2012

wayfarer.cz

Jsem opět tu..především se omlouvám za neaktivitu,ale nemám vůbec kdy fotit,prootže ve většině kdy příjdu domů tak je za chvíli tma ..no,ale rozhodla jsem se alespoň něčím přispět,aby tu nebylo tak prázdno...nedávno jsem měla mojí první zkušenost s internerovým obchodem wayfarer.cz je to obchodi především o slunečních brýlích..také různých doplňcích atd..objednala jsem si dvoje brýle tyhle 1. a tyto 2.  bohužel jsem byla sásadně zklamaná,prootže místo těch 1. mi přišli podobné akorát čiré..takže jsou mi ty brýle absolutně k ničemu,prootže jsem se těšila na klascké sluneční a ono mi příjdou dvoje čiré..takže tomuto obchodu dávám asi 49% za to,že brýle jinak došli v pořádku ..jinak mě tento obchod moc nenadchl..:) doufám,že vám recenze k něčemu bude ..jinak tady nějaké narychlo focené fotky s divným lapičkovým světlem :/


brýle číslo 2. ;)


4 komentáře:

  1. super okuliare a pekný blog :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. although i cant understand what you write, your eyes are beautiful!
    x
    http://nanakkii.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Yes I am writing in Czech, because my English is not very good for a few years maybe I'll write in English :), but thank you ;)

    OdpovědětVymazat