pátek 17. února 2012

Back...!

Zdravím všechny se strašlivým pozdním návratem z dvou týdenních hor.Jelikož jsem přijela dnes tak sem vůbec nepřemýšlela nad žádným focením,ale jelikož jsem vás přes dva týdny zanedbávala tak jsem rozhodla to tu trochu/více pozměnit jak si můžete všimnout vyfotila jsem nový design trochu poupravila a takhle vypadá..není to dokončené,ale prozatím stačí a také jsem změnila název blogu starý mi přišel takový nesmyslný..(doufám,že teď už to smysl dává) no jinak musím si tenhle víkend pořádně užít,protože v Pondělí to zase začne ten školní režim takže se vynasnažím přes víkend co nejvíce fotit,aby to tu nebylo prázdné ..a jinak ještě přidávám nějaký malý mix fotek
Natálka a její vlasy (nojono tak jsem to tvořila já ) :D byl to takový pokus

moje nejlepší spolubydlící na lyžáku :)zleva:Nikča,Naty,Eli a ležící já :)
Nikolka :) a můj pokus a "uměleckou" fotku ikdyž je to jen momentka
Tak já zase půjdu užívejte a hlavně na mě nezapomínejte vaše Magie!W (PS:jste úžasní)

Žádné komentáře:

Okomentovat