čtvrtek 29. března 2012

Pink Top

Hlásím se s outfitem z Pondělka :))...Ten den jsem s přítelem jela vyzvednout 1. občanku :D no nemůžu říct,že tam vypadám zrovna krásně(mám tu novou verzi a fotili mě tam)tudíž je fotka černobílá a strašně přiblížená no prostě divná :D,ale to je vedlejší asi po několika letech jsem si na sebe vzala něco růžového to se u mě totiž málo vidí,protože ji nemám nějak v oblibě,ale v takovém malém množství se mi docela zalíbila :), navíc kdyby byla v pastelovém odstínu tak by se mi líbila i víc...a připadala jsem si žensky i když jsem ji doplnila tmavou barvou ..na tomhle outfitu také můžete vidět nové kalhoty z H&M a boty z Tesca,které jsem si nakoupila  když sem byla v Brně už jsem si tam i vyhlídla nějaké věci,které si nakoupím až tam pojedem s kamarádkou na což se moc těším...

Jinak se na zítra chystám po dlouhé době přidat DIY takže doufám,že se na to nevykašlu a přidám ...Zatím se mějte:))

Žádné komentáře:

Okomentovat