neděle 27. května 2012

Make up tutorial I.-For brown/green eyes ..

Dneska jsem si pro vás připravila makeup tutorial ..,který je založený hlavně tak aby seděl mé pleti,vlasům a hlavně očím :) takže hnědovlásky s hnědo-zelenými oči tohle je hlavně pro vás(neříkám,že ostatní typy to nosit nemůžou!!) ..předem se omlouvám za kvalitu fotek ono se to fotí špatně bez stativu :)
1.Začneme klasikou-očištění pleti,nanést krém,poté makeup nebo jako já BB cream..
2.Další krok je nanesení konektoru na problematická místa(u mě jsou to oči,čelo,brada)
3.A začneme stím hlavním-oči-zákldem každého stínování je podklad já si vždy ccelé víčko potřu čistě bílím stínem..
4.Barvíme!-hořčicový stím rozeřeme podél celého oka..
5.Poté začneme stínovat hnědou ..od zadu víčka je to klasický postup jako u kouřového líčení :)
6.Vše rozetřeme do stracena bílím stínem a když barvy smíchají můžeme na konci přidat více tmavé...
7.Celé víčko lehce potřeme zeleným stínem...
8.Následují linky,které uděláme černým stínem a tenkým štětečkem..tyhle linky mi příjdou takové přirozenější ..
9. Jako poslední doplníme řesenkou nejprve spodní řasy poté horní.. a černou tužkou nabarvíme spodní víčko ..nakonec zafixujeme pudrem a můžeme tvář vystínovat tvářenkou  oranžového odstínu
A máme hotovo můžeme vyrazit..počkat! co vlasy? tak ty budou příště!









Áno mám prové oko divné a fotka je rozmazaná :D omlouvám se..no doufám,že dnes ještě uvidíte outfit kdyby ne snad zítra ..Uživejte zbytek víkendu ..Vaše Mag..

Žádné komentáře:

Okomentovat