sobota 9. června 2012

Three films

Dnes tu mám pro vás post,který tu dlouho nebyl a myslím,že vůbec nebyl..vybrala jsem 3 filmy,které jsem v poslední době viděla a napíšu vám co si o nich myslím v podstatě to budou menší doporučení a většinou kladné :) Jdeme na to..

1.Jeden den(One day)
Zbožňuju filmy s žánrem romantický/komedie takže když  budu doporučovat filmy tyhle žánry budou nejčastější...k tomuhle filmu bych,ale asi přidala,že je trošičku drama už soudě podle konce..Podle mě je to hodně zajímavý děj a můžete u něj ukápnout i slza..každopádně doporučuju :)
Více:csfd.cz/Jeden den









2.Prázdniny(The holiday)
A další romantiko/komedie tentokrát převažuje romantika.Film má tak strašně velkou energii,že jsem hodně dlouho po nějakém filmu necítila tak dobře.Myslím,že film je hodně dobře obsazený.Ani jeden herec mi nevadil.Moje doporučení je spíš pro romantičky :)
Více:csfd.cz/prázdiny










3.Hunger games
No,aby jsme nebyli pořád jenom u těch slaďáků.Hunger games jsem viděla dneska a přišla jsme na ně když jsem se včera dívala na MTV movie awards ,které svým způsobem ovládli.Hodně jsem si oblíbila herečku Jennifer Lawrence,která ztvárňuje hlavní postavu.Film je docela nadpřirozený a to se mi líbí.Kdo má rád dobrodružnost film pro něj ;)
Více:csfd.cz/hunger games
















A to je vše doufám,že se některý z filmů zalíbil a kouknete se na něj,protože tyto filmy stojí za to :) 
                                                
                                                                         Vaše Mag. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat