pondělí 2. července 2012

No inspiration

Po dlouhé době sem si řekla,že sem něco přihodím..začali prázdniny takže budu mít více času na blog,ale problém je v tom,že mi chybí jakási inspirace ..vůbec se mi v poslední době nechce fotit a nevím proč ...dneska jsem se přemohla protože v mé skříní se hromadí pár nových věcí a řekla jsem si,že něco něco nafotím ..tak to tu je ..Vím,že to tu čte málo lídí,ale myslím,že to pravé blogérství příjde až budu starší,protože kdo by se řídil radami 15-cti leté holky? ...Podle mého mezi nejlepší a nejznámější blogery patří ti starší ...Takže nechci aby jste si mysleli,že na blog kašlu ..jen tomu dávám volný průchod ;) I tak moc DĚKUJU! těm co se sem občas mrknou ;)



Tričko/T-shirt-Orsay ,Šortky/Shorts-Caliope ,boty/shoes-vintage(babička),psaníčko/clutch-vintage(mamka),pásek/belt-Second hand,náhrdelník/necklace -DIY ;) 



                                                                       XoXo MAG.

3 komentáře:

  1. Ta taška se mi k tomu moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. mě náhodou baví se inspirovat outfity ostatních a myslím si, že tolik nezáleží na věku, ale na tom, jaký má dotyčný styl na oblékání :) jinak tobě to moc sluší !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako to máš pravdu ráda se inspiruju outfity ostatních,ale v poslední době se mi to nějak nedaří a nemám nápady ...to je to proč se blogu moc nevěnuju a nefotím ,ale moc děkuju ;)

      Vymazat