středa 1. srpna 2012

summertime sadness!

Omlouvám se za pauzu...nepřidávala jsem,protože mi na chvíli umřel počítač,ale už je spravený tak jsem se rozhodla přidat :) včera jsme byla s mamkou v Olympii a samozřejmě se musím pochlubit s novinkami a tou nejlepší jsou bílé skinny kalhoty za 150,- Kč a to jsem si je poprvé zkoušela jsem ani nevěděla,že jsou tak levné :D jsou z Kappahl :) pak si mamka(tím pádem je i moje :D) koupila nějaké tílko a košili bez rukávů :)..
omlouvám se za špinavé zrcadlo :D neměla jsem čas(světlo) to normálně vyfotit...jinak tady máte jednu písničku co se mi co poslední době hodně zalíbila i samotná Lana ..má užasné texty a hudby samozřejmě taky ;)(stojí za poslechnutí!)

 

3 komentáře:

  1. Odpoledne,přímo stvořené na "brouzdání" po netu...Tak jsem projela celý tvůj blog a musím říct ...no klobouk dolů :))! Vážně ti to jde,přeji hodně štěstí!E.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné skinny. :)

    Jinak máš moc pěkný blog a celkem nedávno jsme si se sestrou založily blog. Byly by jsme moc ráda, kdyby ses podívala a jestli by Tě zaujal, tak i stala pravidelným čtenářem. :)

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat