pondělí 13. srpna 2012

Your energy when you touch me Lifted me off the ground...!

Po celkem dlouhé době post! :D ..hodně to tu zanedbávám vím,ale jsem taková :D radši se teď v poslední době dívám na seriály a můžu vám určitě několik z nich doporučit ...určitě jeden z těch do,kterých jsem se nejvíc zažrala byli Upíři Deníky potom doporučím Gossip Girl,Pretty Little Liars určitě How I Met Your Mother, a na co jsem se dnes dodívala byli Lying Games doufám,že se na některých z nich podívate stojí to fakt za to a vždycky potřebuju vědět co je v další epizodě :D ...No jinak zítra mi začíná 2 roční živobytí s rovnátky sice mi je ještě nebudou dávat,ale dají mi jenom gumičky..taky jsem začal běhat tak jsem zvědavá jak dlou mi to vydrží ..vím moc z vás si ty keci nečte,ale i tak :D nafotila jsem pár "portétovek" :) a teď půjdu usednout k nějaké epizodě Amerika hledá topmodelku :D ...





Your Mag!

5 komentářů:

  1. Moc ti to sluší :) Já miluju upíří deníky a už se nemůžu dočkat 4. série v září! :) nesnáším to ale v českém znění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se do nich hodně zažrala :))..já se naštěstí dívala na 1. řadu ve slovenštině to v celku šlo ..a zbytek s titulkama a to mě vyhovuje nejvíc ;)

      Vymazat
  2. ty seš tak krásná ! a obdivuju všechny co se dokážou dívat na seriály, mě to nikdy nijak nebralo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Upíří deníky jsou naprosto božíí! :) taky se těším na září:) jinak v seriálech máš podobný styl jako já:)

    OdpovědětVymazat