sobota 22. září 2012

Mix!

Zdravím po delší době :) a to jenom s menším mixem,protože znáte to není čas fotit(škola apod.) ...Jinak v poslední době se toho nic nedělo na nové škole to je zatím! docela v pohodě :D ale stejně mě to nejvíc láka zpět na základku :( ..ale třeba to po čase přejde a zvyknu si na to :) naštěstí jsem se seznámila s pár užasnýma holkama,který mám i ve třídě a jestli si tohle četou tak se asi hodně smějou :D že? :D

Stěma nejlepšíma co jsem na nové škole mohla potkat :) Nikolka a Pavlínka :*

:**
Něco málo z minulého víkendu při odchodu ze zábavy do klubu :D jsme to krásná rodinka :D..zleva:Sestřenice Monička,já,a brácha s přítelkyní Peťou..:)

outfit z procházky ..ještě když bylo teplé počasí :) ..top-Second Hand,pants-Bershka,belt-H&M,shoes-Globus
A jako poslední fotka ..Věřili by jste tomu,že mi tu je 13? :D ..Mějte se sluníčkově!
                                                                          Your Mag.

Žádné komentáře:

Okomentovat