pondělí 22. října 2012

I hope!

Včera jsem nafotila takové docela zajímavé fotky ..fotila jsem už trochu za tmy a tak jsem fotila s bleskem a při blesknutí jsem s foťákem pohnula a to mi udělalo jakýsi zajímavý paprsky kolem mě je,ale zajímavý,že při digitálu to nerozmázlo i mě,ale i tak mi to přijde strašně zajímavý..né každému se to může,ale líbit ..proto mám i klasické ..furt se snažím ve fotce zkoušet něco nového a možná(nechci to zakřiknout) se dočkám i zrcadlovky :)
Jinak v poslední době se toho moc neděje doufám,že o prázdninách podniknu velké zimní/podzimní nákupy,ale to není jisté ..
Jinak moc děkuju za rady k minulému help postu rozhodla jsem se pro 1. z jednoho velkého důvodu a to je varování pro všechny co si budou chtít ombre dělat...jelikož mám tmavé vlasy musela jsem bravu dávat několikrát aby to bylo blond tím pádem se mi vlasy zničili až takovým způsobem,že se mi zlámaly a to nejmíň o 1 cm a možná i víc takže je mám teď kratší :( tak asi tak..






Přežíjtedávku mého ksichtu a nepřestávejte DOUFAT!:) Vaše Mag.

1 komentář: