pondělí 29. dubna 2013

Týna :)

Uskutečnila jsem další focení jéj.. a to jich je ještě naplánovaných,ale horší je se domluvit a vážně dojet ...Tohle jsem fotila s Týnkou. Dojela jsem z ani do vedlejší vesničky a klasicky nalíčila,ušesala.olbékla apod. navíc takový fotky se fotí samo když máte před objektivem holku,který má výšku,míry,vlasy i obličej modelky...Závidím jí to ..ikdyž se ona sama kritizuje nemá vůbec proč a myslím,že mi to fotkama můžete potvrdit  ...Tak koukejte,komentuje doufám,že se fotky líbí jak jí tak všem ostatním,protože je to věc,která mě baví!


                                                                        Your M.

2 komentáře:

  1. Ty fotky jsou skvělé. i úprava. Jen mi příjde, že u focení od prsou nahoru používáš stále jedena ten samej úhel. A ta 4. fotka od spodu je bomba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to asi tím,že se hodně soustředím na portrétovky a obličeje.....navíc já fotím z hodně různých úhlů ..je už na náhodě,která fotka je dobře zaostřená a líbí se mi ;) i tak děkuju :)

      Vymazat