středa 28. května 2014

Back again!

Tak asi po 7 měsích jsem zpět a jak jinak to rozjet než novým designem blogu(prozatimním) a postem s fotkama mě ,aby jste věděli co se na mě změnilo což asi není nic ..Důvod proč jsem s blogem přestala vysvětlovat asi nemusím je to víc než jasné ..Dala jsem si pauzu a jsem opět tu s tím,že blog povedu asi více směrem focení což už jsem před těmi 7 měsíci dělala ..Moda/fashion mě stále baví,ale pořád je pro mě zábavnější fotit lidi než,aby lidi fotili ..Baví mě dělat lidi šťastnými z toho,že i oni můžou mít nějakou tu krásnou snad i lepší fotku než co si vyfotí sami.
Koneckonců nebudu tu slibovat jak budu pořád přispívat apod. ,protože ať chci nebo ne jsem pořád holka z vesnice a kdo to zná moc dobře ví,že s foťákem tu chodit všude je prostě divný,ale vynasnažím se podělit se o to co v mém životě je a co mě baví a TO všechno můžu srhnout do jednoho a dát to sem..
Tak se dnes mějte a krásně a těm co mi zůstali moc děkuji a těm co snad i přibudou děkuji taktéž ..Bye!
 Instagram  Lookbook   :)






Žádné komentáře:

Okomentovat